Sarangheyo❤

Crush :(

Assalamualaikum. Hai kekawan.........Okay now aku nak story pasal someone. Who? krik krik. crush baru ruuuu ruuuu ....kot -.- but aku nak lupakan. Susah hidup bercrush crush nie sebenarnya. Sebab apa. Aku selalu nampak dia dengan bff dia . Bukan laki tapi perempuan. Serius jeles gila babi . Okayy disini aku mulakan story . First aku boleh TERsuka & minat dekat dia. Member aku lah. suka gila babi dekat dia. Time tuh aku ingat lagi aku cakap " ehh , Bodoh2 jew suka dekat dia tuh. bukannya handsome" Then setiap hari aku sakat member aku. Macam2 aku cakap. yang aku nak dia. Aku suka dia. aku sayang dia. aku cinta dia . and whatever.........time tuh just kidding kew. gurauan semata-mata. Tade niat nak ada apa2 dgn dia. tade niat nak suka dia. tade niat nak minat dia. just sakat member aku jeeeee.  Dah setiap hari aku cakap macam tuh. tetibe macam ada magic -.- hahahahhaha magic lah sgt. dia santau aku agaknya. aku boleh TERsuka and minat dia gila gila tahap max. Tapi apakan daya kan? Dia dah adeee bff dia. bff dia dah macam gf dia. Okayyy . one dayy aku try nak tegur dia dekat facebook. aku buat smile and poke dia. hahahahaha. :3 then beberapa hari kemudian dia online dia send smile dekat aku. and bermula kisah aku dengan dia. Kiteorang im im. Sambil im tuh aku tulis pasal dia dekat twitter memacam. And aku pun senget pergi minta twitter dia. And masa tuh jugak dia on twitter. dan dia baca semua tweet aku. Gila tak terasa kan ? sebab memang pasal dia . hmm. Then one dayy, Ada kelas tambahan aku balik lambat lah. kelas kelas dia pun sekali. Thenn  aku cakap cakap dgn kila and wanie. "budak kelas tettttt dah keluar kew belum?" tetibe dari bukit dia turun. then member dia cakap "wehhh, zifa doe " Okayy satu kelas dia dah tahu agaknya aku suka dia. time tuh dia balik dgn bff dia tuh. hmm, Sebelum nie dia macam bagi harapan sehh kat aku. sekali aku tengok dengan mata kelapa aku sendiri. baru aku tahu. baru aku faham yang dia memang bukan untuk aku. Siapa yang tak jeles tengok crush dia balik dgn orang lain. Ya allah . kalau boleh time tuh nak nangis tapi.....tahan . Jipa kene kuat bak kata wanie . Hm, Masuk jew dalam kereta terus mengalir air mata aku. Tak boleh tahan gaknyee :( Eh , dah lah malas nak story bebanyak sedih gila . Awak. saya nak awak tahu yang saya sedang cuba nak lupakan awak. awak jangan bagi harapan dekat saya. awak jangan im saya. awak jangan tegur saya. awak jangan pandang saya. Saya dah patah seribu semalam awak balik sesama. time tuh hujan. Awak pengang tangan dia sbb nak tgok jam. awak tak perasan saya dekat belakang awak. Takan nak nampak kalau orang tengah bahagia. hope awak happy dengan dia. Hope awak mati dalam hidup saya. bye terima kasih happy kan saya walaupun sekejap :)




Post a Comment



Older Post | Newer Post