Sarangheyo❤

Sorry bie :*

Assalamualaikum guys. Aku nak cakap. yang aku dah salah faham :"( Tadi aku sentap gila babi ah. Sebab aku selalu lah jugak stalker fb dia. tetibe nak stalker Sorry! You Entered An Old Password
Gilaaaa tak sentap aku doe :"( Dan aku rasaa diri aku dah tak diperlukan lagi. Hm .....Tapelahh, Nak stalker salah tak stalker salahh... Then guaaaa buat status. bagy dia terasa. Lepas tuh aku OTP dengan diaa tadi. Dia ckp "Sayang, Sorry bie lupa nak bagi tahu sayang yang bie dah tukar password fb" Bilaa dia bagi password fb diaa. Bengang gilaa siak. Sebab kat password tuh ade name kami :'D Fehhh. Biee. sayang minta maaf. Salah faham puleeee. Okeyy okey sayang dah deletee statusss. Taksangkee budak kecik nie sweet gilaa nak mati siakkk :* ilebiuuu lahh .




Post a Comment



Older Post | Newer Post