Sarangheyo❤

Assalamualaikum . Heyyy korangg. Apa khabar? Aku sihat alhamdulilah :") heheee, Dah beli barang barang sekolah? Mesti korang semua tak sabar nak naik sekolah kan? Hm . Okeyy now. aku nak story about someone. Dulu dia crush aku. dia comel gila nak mati macam ben . Hahaa. kenal kew ben? Tipulah kalau korang tak kenal benladin yang comel comel tuh. Heheee xD muke dia macam tuh kalau dia buat muke comel. Dulu aku suka dia. Tapi aku tengok dia ade relay. Ahh. malas nak kacau. tak baik mak kitee kate . Kena hormat hubungan orang. Ceh ceh. Okeyyy , Sejak harituh . entah hari apa lupa. diaa im aku. Sumpah terkejut gila . rasa nak pengsan pun ada. tapi tak jadi. hahaa xD Dia nie kekadang gedik. Rasa nak gigitttt jew. Hahahha xD tapi naseb baik mak kitee ade pesan. Tak baik gigit orang nie. Dalam berapa harinie aku asyik skype jew dengan dia. Bukan sekejap . lamaa tau -.- aku suruh dia tidur. dia gedik tanak tidur . Happy gila skype dengan dia. Asyik gelakkk jew. Kalau tak gelak memang tak sah sah. dia suka buat lawak. lawak gile lah kot. rugi ex dia . kenapa lah tinggalkan dia. dia comel apa? tak tahu lah kalau dia tak setia kan? huahuahua xD dia nie magician tauu. haa jgn main main eh? hahahha. harituh dia buat magic, taktahu pulak pikir dia buat apa. gelak2 aku dengan dia xD Haa. Nak tahu tak nak tahu takkk? dia kalau skype mesti buat air. harituh kata nak share . Tapi gebangggg :'3 kesian aku tengok dia minum air sensorangg tau. Dia ade mintak something dari aku. Tapi aku buat tak layan jew. Kite tahu awak nak numb kite kannnn? tahu daaaaa -..- Kite bukan tanak bagi tapi......... entah lah. One dayy awak akan dapat jugak numb kite nanti wait and see. Eh? :"( ceh ceh . dia kata dengan aku . dia ramai peminat rahsiaa. Kuang kuang kuang~ Yelaa. untung ler orang comel memang ler ramai yang nak kan? Huhh -.- Awak. Oh awak kite nak tanye nie :'3 Kenapa baru sekarang awak dtng??????? kenapaa! haaa  haish dah lahh malas nak drama drama nie. Hahahaa. Okeyy. Malam tadi kan aku skype dengan dia lagi. Tapi dia skype dekat rumah member dia -.- hahaa. happy gilaa layan pale otak member dia boleh pecah tahu otak aku. Ngajengg kuat gilaa . kesian aku :"( hahaha. tengah syok syok skype tetibee dia merajuk pulak dengan aku. Hahaha. gedik nak majuk majuk. lepas tuh aku tanye dia. nak suruh aku buat apa? then dia cakap pujuk dia. bukan tulis tapi cakap. Haa time tuh menyirap gila nak mati :'3 aku tak tahu nak pujuk acano. then aku suruh dia tulis aku ckp. member dia pun tulis. Haishhh. tulis punye lah lame pikirkan lah karangan ekk. tape tape........ aku tunggu punye lah tunggu. aku tengok pehh. karangan pun kalah -.- Lepas tuh dia suruh aku cakap. sebelum aku ckp aku suruh dia rakam . Ya allah . rasa macam kenaa buli tau malam tadi. Huahuaa xD tapi happy gilaa ah. Kiteorang skype macam biasa sampai pukul 3 . OMG , pukul 3 youu know -.- lama kann? time kiteorang dah nak stop skype tuh aku cakap ade kata kata terakhir? aku suruh member dia buat ayattt sohh dia baca dpn aku. Lawak gila ahh. memang tak boleh nak lupa ahh. Bak kata pepatah dia sweet moment. ceh ceh. Hhahaahhaha. Btw thanks ea buat kite happy :"*




Post a Comment



Older Post | Newer Post