Sarangheyo❤

Hmmm :(

Assalamualaikum guys :') Weh korang aku nak story something nie. aku taktahu nak luahkan bende nie kat sapa? Sebab FFL(FriendForLife) aku sekarang nie dah tinggalkan aku. dia dah ada kawan baru aku. Wanie aku tahu kau baik. Aku tahu kau nak tolong dia sebab dia ada problem. Tapi tolong lah faham aku dengan Qilaa. Kiteorang pon ada perasan bila kau buat cam tuh kat aku. Bilaa dia datang. bilaaa muncul dalam Geng kita. kau dah mula abaikan aku and Qilaaaa.  Tempat duduk aku tuh patut Ownernya yang duduk. tapi aku tgok ........... Hm takpelahhh . Time exam pon kau suruh ieka duduk situ kan? Wanie aku tahu yang kau banyak tahu rahsia ieka. Aku tahu kau nak tolong dia. Tapi takan sampai macam nie weh. Aku dapat rasa lah bodoh. Aku dapat rasaa yang kau akan happy dengan ieka tanpa aku. Betul kata qilaa. Mungkin aku boleh hidup tanpa kau . tapi aku takmungkin boleh hidup tanpa kawan macam kau. Wanie. aku sayang kau. sayang kau lebih dari bf, adik-beradik aku, Lebih dari NYAWA aku doe. kau lah satu-satu nyaa kawan dunia akhirat aku. Wanie........... Aku dapat rasakan yang kau dah tak perlukan aku lagi.  Yang macam dikata kan Kilaaaa. Budak neraka mana boleh kawan dengan budak syurga , rite? Then iblis takboleh kawan dengan manusia. Anggaplah aku nie macam neraka iblis yang selalu kacau hidup kau. yangg selalu buat kau marah. Kau pon pernah cakap kat aku yang kau dah fedupp dengan aku. kau dah lama sabar dengan aku ....... Kau marah aku bila aku tak rehat dengan kau. Kau marah aku sebab aku layan kecik. Tapi kau ada tanya tak yang aku marah kau rehat dengan ieka. aku ada marah tak kau 24jam dengan ieka? Wehh . wanie sumpah aku sedih bila kau buat macam nie kat kiteorang. Masa balek semalam. aku panggil kau. kau dah lari dulu dengan ieka. Macam tuh kew nak settle kan problem ieka doe? Kau tahu tak? kau dah buat aku kutuk kau tau. Aku maki kau. Aku tak tahu. Mybe,....... sebab aku geram dengan kau. Dasar kacang lupakan kulit.. Wehh Thanks doe sebab datang dalam hidup aku dulu. Kau banyak support aku . Hm... Maafkan aku sebab aku takboleh jadi kawan yang terbaik doe. Aku hope ieka boleh jaga kau . dia boleh happykan aku. Btw Aku happy bila kau happy Kbye :')






Post a Comment



Older Post | Newer Post