Sarangheyo❤

Saya tetap sayang awak :')

Assalamualaikum Guy. Heyyy ;) Apa khabar? Aku alhamdulilah sihatt dan tersangatlah sihat. Tapi kekadang hati sakitlah juga.. esuk dah sch. Kejap jew cuti kan? Kasut aku tak basuh pon. Basuh dengan tak basung sama jew. tetap hitam. Hehee. Just stokin jew tuh tukar. Apa susah kan? Korang dah siap2kan barang sch?. Mesti semua tengah lenaa tidurkan? saya pulaa sedang asyik menaip jew. kerja komsas saya tak buat lagi. act.... malas lahh :3 nak story about hambaaa Allah nie yang dah berjaya jatuhkan air mata aku. but aku still sayangkan dia. aku takboleh tengok dia mesra-mesra dengan perempuan lain lagi2 depan mata aku. Serius rasa macam tak Wujud :') Setiap kali dia tanya marah ke? Aku takboleh tunjuk yang aku nie marah atau geram. buat apa? dia kan dah happy dgan orang lain. rasa jeles kita sapa yang tahu? Tuhan saja yang tahu dan faham perasan aku macamane aku Alami. Wanie pon aku rasa dia faham. sebab time tuh. aku nanges depan wanie. Nampak dia tgh happy2. Act...... Time tuh tengah tahan air mata. dia nampak aku. Aku terus lari . buat buat tak dengar dia panggil. Syahmi. Sayaaaaaa faham awak . saya faham perempuan yang awk tgah happy2 time tuh gf Member awak. member awak suruh awak jagakan .... saya faham sangatt.... Sayaa cubaa untuk control rasa jeles. saya cubaa untuk senyum bila nampak awak dari jauh dgan perempuan tuh. even member saya kata awak curang. Saya tetap mempertahankan awak. sayaaa faham awakk syahmi. tapi....... kenapa awak takboleh nak cuba faham saya? Kenapa awk takboleh nak cuba tahu perasaan saya? Anddd.. awak lupa janji kita.. ingat tak? Member awak pernah cakap kat awk yang saya couple dengan adik angkat saya. time tuhh 50%  awak percaya kata kata member awak. Tapi kenapa awak tak tanya saya dulu ? Kenapa awak taktanya kat saya? Mangsa difitnah nie? Sejak tuh. saya and awak janji takan layan lelaki/perempuan lain dengan mesra ....... Tapiii :( Awk tak ikot janji tuh. Awk lupa janji kita. awak layan member2 perempuan awak dgn mesra depn saya. Bila kat sch saya tak tegur awak. Awk kata saya sombong...... Awk tahu tak? kenapa saya tak tegur awak. Awk tahu? Saya taktegur awk sebab saya takenal Siapa Mohd Syahmi Misranz yang saya kenal. Awak.. Saya sayang awak sgt2. TerimaKasih sebab dah Happykan saya .. Awak nak tahu? Awak orang pertama yang berjaya buat air mata saya jatuh kerana sebab jeles. Maafkan saya. sebab cemburu tak menempat. tapi memang itu janji kita. saya yang ingatkan awak. Awak lupa janji awk. Baru awak nak minta maaf semua. Tapelahh sayanggggg . saya faham :')




Post a Comment



Older Post | Newer Post