Sarangheyo❤

Iloveyou

assalamualaikum . cett lame beno aku tak tulis upload story kan ? rindu samaaa ini cute blog's . kehkeh . ehem . Hm , ee taksangke aku boleh suka dye . Apakah ? dye bomoh aku ker . Ishh , ngarot jehh . btw serius . aku boleh terjatuhh . and dye buat aku jatuh *ayat nak kerekk -.-t . nak tanye . salah kea couple dgn budak bawah umur nie ? Ishh . weird laa aku nie . mulemule aku just kacau budak tuu jehh . then lamelame boleh jadi cam tuu pulak . btw aku masih single ea . belum ade ape2 hubungan lagi dgn dye .apekah yang aku merepek . -.-t . aku tanak ade orang tengah antare aku dgn dye . just nak FTF . better kan ? Huhh ~ tapi yang tak boleh bla-nya tuu . hari jumaat hari tuu  . dye merajuk dgn aku . Auww ! sweet gile punye budak xD even dye budak . kuat touching jugak tahu ? ee . geram kadang-kadang . mber aku support aku sehh . ishhh . takmungkin takmungkin ! >.<' . tapi aku tanak laaa sakitkan dye lagi .  lepas dye daa merajuk . kiteorang terus daa tak tegur lagi . just pandang2 dari jauh . gitu laa . Haha . whatever . malas nak cite banyak whaoo . Kbye . Lovemuch Capital's :)




Post a Comment



Older Post | Newer Post