Sarangheyo❤

assalamualaikum :) . hello , ifa here . New Background . Acano ? ohkay tak ? Haa . it'sokay lahh . Hm , dah malam2 nih , aku rase cam bosan lahh . Haha . tak tahu nak cita ape ? lol . tak tahu nak cakap ape nih . i'm so bored . mate aku lak taknak tydoo -..-' apelahh . ehh . esok aku ade merentas desa . whaoo . malas nyaa tapi rinduu lahh lame tak lari . Haha . 6Km whaoo . jauh gentle pengsan laa . cehh . Haa . first kua dari sekolah buad2 lahh  larii . bile daa kua sekolah jalan jee sambil denga lagu kat fone kee . berbual ngn member kee . snaping kee . andd blablablabla . mule jalan jee dulu . nty kalau penad jalan lari pulakk . Haa . cekguu jan lupee sediakan air 1 . 2 tangki kee . OMG ! teruk siakk . Haha . cekguu jan cakap kiteorng jee yg kene larii . cekgu punn same . deal ea ? Haa . tade cite lagy . kbye

#Haa . esok aku masokkan picture merentas desa . kalau aku snapping lar :D




Post a Comment



Older Post | Newer Post