Sarangheyo❤

 assalamualaikum :) 


lama rasanya aku tak upload blog kan ? yaa . agak sakai siked . hm . ohkayy , aku dah tuka background blog . hah ? nampak sakai jugak , takpelahh . tak kesah , korang kesah ? Haha , Ohkay . aku tak twhu nak cito ape . korang nak cito ape ? haha , ohkay . ohh-2 , taklupa jugak , salam maulidulrasul kat semua orang  ;D cuti sekolah 4 hari , UNTUNGLAR kan ? haha , takpe-2 . cikgu bagy Homework , macam nak cuti 1 bulan jeh kan ? ohkay-2 , malas nak cito pasal Homework and apentah . abaikan . ;DD 
HAHA , ohkay aku nak bagy tahu yang I'M TAKEN  dengan sape ? orangg ahh , sibuk aje nak tahu , haha . ohkay lahh aku bagy tauu , nme dye Muhammad zahin hehe , ensem ken ? takk , ? ahh biaa lahh , yang penting hati dye ikhlas . *cehh , hm , kiteorang kenal dari Facebook kat group shiroy veno's , hahaha , mule-2 member jehh , memang tak leh bla ahh , hehe . ohkay malas nak cito macam mane aku leh couple ngn dye , hm . zahin nih orangnya pemalu siked , *cehhh , ehem  pemalu ke bangg oii ? hahaha , first skype dengan dye time tuh member ag lah kan , haha , dye malu-2 . *cehh . yang aku nak tergelakk jehh .  yela time tuh rambut aku sakai gilo kann budak ? shutt , memang tak leh blaa ahh . hahaha ,  25 JANUARI 2012 :) Hahaha , Ingat  aku Lupe ker Tarikh tuh sayangggg ! hahaha , aku taklupa lah , * mula-mula lupaa lahh :3 tapy takpee . aku akan ingat jugak sampai bilee-2 yee sayangg :* nak tgk gamba dye ? wait ! aku upload kan ;DD



*AKU SUKA GAMBAR DYE YANG NIH ;DD

                                                         




hehe , ensem tak ? comel tak ? bhahaha xD tak kesah lahh dye ensem ke comel ke . yang peting hati dye. *cehh . bangge tak ?  hahaha nvm ! AKU SAYANG DYE :D 





Post a Comment



Older Post | Newer Post