Sarangheyo❤

assalamualaikum . 


Ohkay . Malam nihh agak tidak aman sedikit yea ;) Haha , harap korang boleh bersabar dengan keadaan yang hujan lagy tambah memekak --' seriusly aku tak boleh tyydoo bhaii . yelakann sebab raya cina jugak kite cuti seminggu . tapyy . agak ²  lahkann . takpe . hari nih hari dye . mungkin besok hari kita . haha . ape yg aku bebel nihh ? yea , cuti seminggu . kerja aku , ONLINE . hmm , korang mesty pyy jenjalan , rigth ? UNTUNG lahh . Haha . yeah . raye cina nih . aku nakk pyy HANGOUT  dengan member aku :) lame kodd takk hangout ramai² . hmm , aku teringin nak makan mcDONALD's lahh  , hehe ade sape² yg nak belanje ? wowow ! taklupa taklupa , kat dua Orang member aku nihh ! ahahah korangg BR BR BR BR tauuu  . Haha .  wehh , BR BR BR ! aku taklupee Yeaaa . takk saba nihh , mcdonald's tingtong lahh 

Ya Allah ,dahh macam ape sehh kat bakri nihh ! Perang Dunia kahh ? sudah² lahh tuhh Errk , bisingg lahh . aku nak tyydooo . izinkan lahh wehh--' hmm . ! Ochh keyhhh , penadd dahh . nakk tyddoo byebye , 


haha , nakk out , nak online FACEBOOK pulakk :)
muahhhh sikedd  .




Post a Comment



Older Post | Newer Post