Sarangheyo❤

assalamualaikum  ♥ 

korang . wehhh . korang ade rase menyesall tak bile korang setia ! hmm , pape jelaa . aku takk lehh tuduhh dye sebarangan , rigth ? aku tak pasty ag betull kewr dye curang (!) hmm , yelaa (!) aku lame tak On9 , ade jugakk yang gantii tempat aku kejap , kann ? so , ? dye tak buhsan bile dye On9 . wall to wall , shitt (!) happy siakkk bace semuaa tuhh (!) manje-2 . ' nakk saye suapkan takk ? ' eeiiiuuwww . manjeee siakkk , sweet gituuu  shitt ! bagos lahh awk happy . saye sukee ! hmm ,  nihh lahh kann ! cinte muke buku ! puihh ! memanggg sial (!)  hmm (!) aku takk lahh nak cakap apewr . wehh kalau dahh sukeee budakk siell tuhh (!) couple jewr . aku tanakk jadyy madu dyee punn (!) tak ingit (!) relaaa putus jee kOd (!) hhaha ! wooiii ! aku sayanggg kauuu lahhhhhh (!) ishhh -2 (!) kauu rugyyy siakkk . (!) janjyyy bukan maen lagyyy . ishh -2 ayat jiwang-2 (!) shitttt lahhhhh , aku tensiOn ! cinte muke buku ! puihhhhh siallll !              




Post a Comment



Older Post | Newer Post