Sarangheyo❤

windu kOrangg --'

assalamualaikOm !


ade Owng tak nih ? ehh-2 sebelOm bce kOrang kne jawb salam aku yg ikhlas nihh dulu Okay ? hmm . . windu nyaa ! kat awkk awkk awkk kau kau kau n kau jugakkk ! rindu nyee !  bile nak jmpe kOrang nihh ? aku dha windu tahan gabOn dha nihhh >.< ! hahaha ! act kat kecik ella ,zunahh ! , ieyQa lagi-2  . .  urm  . . ramai bhaii .  aku pOwn penad nak tulis satu-2 member-2 aku tuhh hehe . . 
urm  . . bile nakk jmpee kOrang ? bile ? taOn depan ? lme nye !!! bukan taOn depan lhaa bulan depan . .  haha . really ? hehhe Yes why Not ? hahah . . . kOrang dhaa beli baju skOlah ? dhaa ?? wanee ape ?? <---- "ayat tak munasaba"  hehe . beg skOlah wanee apee ?? cantek takk ? nakk nengOkk jugakkk ! pleasee  lewrr ahhaha ! kasOt skOlah lakk . jename pee ? urm yelleww , kite kan masih budx skOlah tak cm dax fOm 5  . . bOleyh cOnteng-2 baju kan ? hehe . .  pape pOwn tak jeles langsOng weLk !! 
Yeahh ! taOn depan jady seniOr ! kasi cOntOh yg baek yeah ! ntok dak fOm 1 taOn depn ! contOh terbaek ? ykew ? really ?? ahahha tuuuuuiiii ! 
wahahah ! windu bhaiii . . nak makan nasi gOreng yg takde rase kat kantin tuhh ! windu nak mkn burge hanguss tuhh . . hahah . windu duet skOlahh  ! windu nakk kne mara ngn cikgu <3 
windu nak gelak ktawee ngn awOk cmue ! windu nakk p tOilet / surau skOlah ! ahhahah !
hehe  . . ayat aku gile siakkk ! Yeap . gile  .. cOz windu ngn kOrang cmue !


Okayy lewrr nak Out . 
nak Online facebOok  .
nak layan membe-2 gile aku tuhh , 
bhaiii , sEqkOm :)




Post a Comment



Older Post | Newer Post