Sarangheyo❤

kenape ?

assalamualaikOm .

kOrang aku ade prOb ! kOrang please lewr tOlong ak . bOleyhh ? hmm . .kOrang dulu aku selalu mengharap akan kehadiran dye  . . tapi . . sekarang bila dye dha datang  . . aku pulakk yang macam hmm . . ntahh lewr nakk cakap xPP  dye selalu mesej aku pagi petang siang malam  . sampai kadang-kadang aku malas nak Reply mesej dye . . setiap hari dye call aku  . . if aku tak ankat  . . dengar CTR pOwn jadi lewr . . hmm . . . dulu aku terlalu mengaharap ntOk dye menyayanggi akuu  , . .  sekarang ? hmm. .  ntahh lewr . bile dye merajOk . . aku terkeduu . . tak twuu nak buad apewr . .  tapi . . aku buat jugakk lewr sbab tanak dye kecewa :\ aku pujOk dye , aku cakap yang aku sayang dye , aku tanak kehilangan dye ,  tapi . . aku hanye berkata-kata  . . hati aku nihy hanye terdiam  . . kenape dengan aku nih ? aku tanak kehilangan dye tapi dalam masa yang sama aku dha bOsan ! Yaa Allah ,  aku nak bersama dye , tapi . . kata-2 aku semalam membuatkan dye tak mesej and call aku pagy , petang , siang , malam ! aku risau sgt ! dye kate kat aku . . tolong lewr berubah ! dye nak aku yang dulu . please lewr cam tu lewr dye ckp . hmm . . sOry dear >.<'

kenape dengan aku nihh !!
kenape aku dha berubah ?
mungkin . . .  arghh . . jangan pikir bukan-2 lha !




Post a Comment



Older Post | Newer Post